نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3368
-
الف
+

جشنواره گل سرخ با معرفی غرفه های برتر به کار خود پایان داد

مراسم اختتامیه جشنواره گل سرخ با معرفی برترین غرفه ها به کار خود پایان داد.

به گزارش آی فیلم2، مراسم اختتامیه جشنواره گل سرخ با حضور مسئولین فرهنگی و دانشجویی ایران و افغانستان و معرفی برترین غرفه ها برگزار شد.

«عباس حسینی» یکی از فعالان فرهنگی افغانستان هدف از برگزاری این جشنواره را شکوفایی استعداد مهاجرین در بخش‌های مختلف دانست و گفت: می‌خواستیم با برگزاری این جشنواره استعدادهای مهاجرین را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: حدود ۳۰ غرفه در این جشنواره برپا شده و دانشجویان کاشان، قم، تهران،اصفهان و دماوند در بخش‌های فرهنگی، علمی، نقاشی، فلمسازی، سنتور نوازی، ایستگاه رادیویی، غرفه سلامت و...  استعدادهایشان را به نمایش گذاشته‌اند. 

 

«محمود صفری» ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند گفت : خوشبختانه دانشجویان افغانستانی در شرق تهران بسیار فعال هستند و اگر بگویم که از خود دانشجویان ایرانی فعال‌تر هستند گزافه‌گویی نکرده‌ام.

«جمال انصاری» مسئول بخش دانشجویی سفارت افغانستان نیز در اختتامیه جشنواره گل سرخ به خبرنگار آی فیلم 2 گفت : ایران و افغانستان دارای یگانگی فرهنگی است ، ما به دنبال این هستیم که شناخت دو ملت را از یکدیگر بیشتر کنیم، این ملت جزو یک خانواده و فامیل می باشند و برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند شناخت ما را نسبت به هم بیشتر کند. 

غرفه رادیو بهار ملی به مدیریت «صفیه علیزاده»، غرفه ورزشی آقای «موسی حسینی»، غرفه واحد کرج کانون باختر «جعفر محمدی» و آقای «فیروز اکبری» به نمایندگی از تمام غرفه‌های اصفهان ، چهار غرفه برتر این جشنواره بودند که با اعطای تندیس جشنواره از آن ها تقدیر به عمل آمد.

 جشنواره گل سرخ از 11 تا 13 ثور(اردیبهشت) در دانشگاه آزاد اسلامی دماوند برگزار شد.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر